Mangler din virksomhed reklameartikler? Har I intet på kontoret, i butikken eller i produktionen, der bare indikerer, at vi er på jeres virksomhed? Så skal det laves om med det samme.
Det er umådelig vigtigt for jer, jeres kunder og samarbejdspartnere, at I som minimum har reklameartikler som kuglepenne med tryk liggende. Kuglepenne, I alligevel skal bruge før eller senere.
Alle disse reklameartikler, I kunne tænke jer, er det bare med at bestille. Det er ikke sværere, end at I skal have fundet det, I søger, og få tilpasset logo og design, så det ser lækkert ud.
Kuglepenne, nøglesnor, powerbanks
Der er et væld af reklameartikler, I kan vælge at bruge i jeres virksomhed. Det kunne være kuglepenne, der klart er det mest populære.
Kuglepennen er særlig god, fordi den er så anvendelig, og noget som kunden tager med videre efter brug. Der skal måske lige skrives under på noget i butikken, og så har kunden kuglepennen i lommen.
Måske bliver det jeres kuglepen, som kunden bruger fremover derhjemme. Det er en fantastisk måde, hvorpå kunden bliver velkendt med jeres logo – bevidst eller ubevidst.
Så har I en langt større chance for, at de også vælger jeg næste gang.
Andre reklameartikler kunne være nøglesnor, powerbanks med tryk, nøgleringe, kaffekopper, paraplyer, muleposer og meget andet.
Alle sammen produkter, der er svære at sige nej til, fordi de er meget anvendelige. Det er produkter, der ikke er særlig dyre, men som vi i hverdagen er meget glade for, at vi fik med.
Derfor vil det angiveligt også være bedre, hvis I skaffede jer mere end bare billige kuglepenne, så kunden har noget at vælge mellem. Så find de reklameartikler, I gerne vil investere i – det er første skridt.
Det rigtige design og tilpasset logo
Herfra tager det fart, nu skal logo og design tilpasses. Hvordan ser jeres logo ud på en kuglepen? Skal I ændre noget i designet, for at det passer bedre sammen.
Det er den lidt mere besværlige og kedelig proces, når der skal bestilles reklameartikler, men det skal jo se godt ud.
Så her skal der ikke slækkes. Og så giver det virkelig god mening, at I ikke sidder med det selv, når I skal finde det rette design. Tag kontakt til udbyderen, så I kan få nogle gode råd og sammen kan blive enige.
Bestil, når I begge er helt tilfredse
Det sidste led i processen er selvfølgelig at få reklameartiklerne bestilt. Her er det igen meget vigtigt, at begge parter er indforstået med, hvad det kommer til at ske.
Det er ærgerligt, hvis I får sagt ja til 5000 kuglepenne, som I ikke kan bruge, fordi jeres logo vender på hovedet eller noget andet åndssvagt.
Tag den tid, det tager. Sådan sikrer I jer, at alle parter kommer godt ud af det i sidste ende.
Når I så er helt sikre, så er det bare med at få dem bestilt og vente de dage, det nu tager, før reklameartiklerne er landet på jeres adresse.
Og sådan finder I altså reklameartikler til jeres virksomhed.